Operation Commando
Τα παιδιά παίζουν πόλεμο στη θερινή κατασκήνωση. Ιθαγενείς Αμερικανοί εναντίον Κομάντο. Δύο αδέλφια είναι σε αντίθετες πλευρές. Ο μεγαλύτερος αδελφός υπόσχεται στον μικρότερο αδελφό του ότι θα έρθει να τον βρει την πρώτη νύχτα.