Χαμένοι Στη Ζούγκλα
Ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, τέσσερα παιδιά επιβιώνουν για 40 ημέρες μέσα στη ζούγκλα μετά από συντριβή αεροσκάφους. Μια ιστορία επιβίωσης, θάρρους και ελπίδας.
Μετά από μία θανατηφόρα συντριβή αεροσκάφους μέσα στη ζούγκλα της Κολομβίας, τέσσερα νεαρά παιδιά επιβιώνουν. Αντέχουν 40 ημέρες μέσα στη ζούγκλα εντελώς μόνα τους. Για πρώτη φορά, τα παιδιά λένε την ιστορία τους για το πώς κατάφεραν να επιβιώσουν και να μείνουν ζωντανά, ενώ οργανώνονταν επιχειρήσεις διάσωσης από τον στρατό και από αυτόχθονες. Μια ιστορία επιβίωσης, θάρρους και ελπίδας.