Χρόνος και Νερό
Ενώ οι παγετώνες της Ισλανδίας λιώνουν, ένας συγγραφέας ψάχνει τον τρόπο να αποχαιρετήσει τον πάγο και τους παππούδες του.
Αντιμέτωπος με το λιώσιμο των παγετώνων της χώρας του και τον θάνατο των αγαπημένων του παππούδων, ένας συγγραφέας από την Ισλανδία, ο Άντρι Σνάερ Μάγκνασον, αποφασίζει να χρησιμοποιήσει τα αρχεία του ως χρονοκάψουλα για να φυλάξει όσα χάνονται: οικογένεια, μνήμη, χρόνος και νερό.