Fight at the Fort
Στα Χάιλαντς της Σκωτίας, ο Σαντάμπ Ιφτιχάρ, ο μοναδικός Ασιάτης προπονητής ποδοσφαίρου της Βρετανίας, αναλαμβάνει μια αδύνατη αποστολή: να σώσει τη Φορτ Γουίλιαμ. Πρέπει να βρει έναν τρόπο να ηγηθεί μιας ομάδας που δεν έχει κερδίσει αγώνα πρωταθλήματος εδώ και δύο χρόνια, παλεύοντας ενάντια σε όλες τις πιθανότητες.