El último vuelo del Sunbreeze
Ένα ζεστό πρωινό του Αυγούστου 2008, η πτήση 5022 της Spanair συνετρίβη στο αεροδρόμιο Μπαράχας, σκοτώνοντας 154 ανθρώπους. Το ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει ξεχασμένες λεπτομέρειες της τραγωδίας, μέσα από νέα στοιχεία και συνεντεύξεις, αναζητώντας την αλήθεια για το γιατί το «Sunbreeze» δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του και ποιος φέρει την ευθύνη.