Τα Απόλυτα Comics της Marvel (Shorts)
Ο Spiderman και ο Iron Man συνεργάζονται για να κατατροπώσουν τον ανανεωμένο Batroc the Leaper. Ο Black Panther πολεμάει εναντίον της υπέρτατης κακοποιού, της Ghost.
Αφού ο Spiderman σταματάει κάποιους κακούς από το να ληστέψουν μια εγκατάσταση των Επιχειρήσεων Stark, ο Iron Man αποφασίζει να του το ανταποδώσει. Το σχέδιό του στραβώνει, όταν ο κακοποιός τελευταίας διαλογής, Batroc the Leaper, επιστρέφει με νέες δυνάμεις. Ο Black Panther δέχεται μια επίσκεψη από τον Έβερετ Κ. Ροκ για να συζητήσουν για θέματα ασφαλείας σχετικά με μια πιθανή διεθνή σύνοδο στη Γουακάντα. Η επίσκεψη διακόπτεται απότομα από την υπέρτατη κακοποιό, την Ghost.