Το Διάλειμμα: Μπαίνοντας στην Πέμπτη Τάξη
Οι αγαπημένοι μαθητές της τετάρτης δημοτικού αποφοίτησαν. Είναι μια ολοκαίνουρια σχολική χρονιά για τα παιδιά... και η παρέα προάγεται ολοταχώς στην πέμπτη τάξη. Αλλά η πορεία τους ανακόπτεται, όταν ανακαλύπτουν κάποιες ανεπιθύμητες αλλαγές.
Είναι μια ολοκαίνουρια σχολική χρονιά για τα παιδιά... και η παρέα προάγεται ολοταχώς στην πέμπτη δημοτικού. Αλλά η πορεία τους ανακόπτεται, όταν ανακαλύπτουν κάποιες ανεπιθύμητες αλλαγές: ούτε πίτσα, ούτε παιδική χαρά, ούτε ντουλάπια! Και σαν να μην έφτανε αυτό, η δασκάλα τους είναι η δύστροπη κυρία Φίνστερ. Όλα αυτά είναι υπερβολικά για τον Τι-Τζέι, ο οποίος είναι αποφασισμένος να βρει έναν τρόπο να υπερασπιστεί αυτά που πιστεύει η παρέα, και να βελτιώσει το σχολείο, που όλοι αγαπούν. Η πέμπτη τάξη βγάζει τον καλύτερο εαυτό όλων, ακόμα και της κυρίας Φίνστερ και του διευθυντή Πρίκλι.