Ένα Καρτούν από την Μπουτίκ της Μίννι: Ξενοδοχείο Κατοικιδίων
Η Μίννι και η Νταίζη ανοίγουν Ξενοδοχείο Κατοικιδίων, όπου αξιαγάπητα κατοικίδια έρχονται να παίξουν, να χαλαρώσουν και να καλομάθουν. Με την Κλάραμπελ και την Κούκου Λόκα να βοηθούν, το κέφι είναι άφθονο.
Η Μίννι και η Νταίζη ξεκινούν νέες περιπέτειες καθώς ανοίγουν νέα επιχείρηση, ένα Ξενοδοχείο Κατοικιδίων! Αυτός θαυμάσιος πατουσο-προορισμός είναι ιδανικός για να έχουν τα κατοικίδια φροντίδα, παιχνίδι και διασκέδαση όσο λείπουν οι ιδιοκτήτες τους. Από σπα μέχρι μαθήματα σβελτάδας, θεματικά πάρτυ και δοκιμές λιχουδιών, όλο και κάτι συναρπαστικό θα συμβαίνει. Με την Κλάραμπελ και την Κούκου Λόκα να βοηθούν, και τα χαρούμενα κατοικίδια να δίνουν ζωή, το κέφι είναι άφθονο. Στην πορεία, συναντούν παλιούς και νέους φίλους - γιατί όσο πιο πολλοί, τόσο το καλύτερο.