Η Λέσχη του Μίκυ Μάους
Ο Μίκυ διασκεδάζει τα παιδιά του νηπιαγωγείου προσκαλώντας τα να τον ακολουθήσουν μαζί με τους φίλους του σε μία συνάντηση στη Λέσχη. Με τη χρήση βασικών μαθηματικών και δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, οδηγεί τα παιδιά σε μία περιπέτεια αλληλεπίδρασης, μάθησης και διασκέδασης.