Διακοπές στη Χαβάη
Όταν η Μπόνι φεύγει για χειμερινές διακοπές και αφήνει πίσω την Μπάρμπι και τον Κεν, τα άλλα παιχνίδια ενώνονται για τους χαρίσουν μια τέλεια απόδραση στη Χαβάη.
Χειμερινές διακοπές για την Μπόνι, η οποία πηγαίνει διακοπές στη Χαβάη με την οικογένειά της. Τα παιχνίδια είναι ενθουσιασμένα που έχουν μια εβδομάδα χαλάρωσης, αλλά η Μπάρμπι κι ο Κεν έχουν στοιβαχτεί στο σακίδιο της Μπόνι, ελπίζοντας να την ακολουθήσουν στη Χαβάη. Ωστόσο, η Μπόνι αφήνει το σακίδιο της στο σπίτι, και ο Κεν τρομάζει όταν συνειδητοποιεί ότι δεν θα πάνε στη Χαβάη. Η Μπάρμπι αποκαλύπτει στον Γούντι ότι ο Κεν σχεδίαζε το πρώτο τους φιλί σε μια παραλία το ηλιοβασίλεμα, εμπνέοντας τον Γούντι, τον Μπαζ και τα υπόλοιπα παιχνίδια της Μπόνι να πάνε όλα και να φτιάξουν μια Χαβάη για τους δύο τους.