Κάποια Μαγικά Χριστούγεννα
Η Τζίνι Γκρέιντζερ, μια νεαρή μητέρα ανακαλύπτει ξανά τη χαρά και την ομορφιά των Χριστουγέννων, χάρη στην ακλόνητη πίστη της εξάχρονης κόρης της Άμπι και του Γκίντεον, του φύλακα-άγγελου της Τζίνι.
Η βραβευμένη ηθοποιός, Μαίρη Στινμπέργκεν, χαρίζει μια εξαιρετική ερμηνεία ως Τζίνι Γκρέιντζερ, μια νεαρή μητέρα που ανακαλύπτει ξανά τη χαρά και την ομορφιά των Χριστουγέννων, χάρη στην ακλόνητη πίστη της εξάχρονης κόρης της Άμπι (Ελίζαμπεθ Χαρνουά) και του Γκίντεον (Χάρι Ντιν Στάντον), του φύλακα-άγγελου της Τζίνι. Η θαυμάσια εμπειρία της Τζίνι θα αγγίξει την καρδιά σας και θα ζεστάνει την ψυχή σας, ακολουθώντας τη διαχρονική παράδοση των προηγούμενων αγαπημένων της Ντίσνεϊ. Το «Κάποια Μαγικά Χριστούγεννα» σάς βάζει ιδανικά στο κλίμα των Χριστουγέννων. Μοιραστείτε το με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.