Γνωρίστε τις Πίκλες: Δημιουργώντας το «Στη Νίκη και στην Ήττα»
Στο ειδικό αφιέρωμα «Γνωρίστε τις Πίκλες: Δημιουργώντας το 'Στη Νίκη και στην Ήττα'» ρίχνουμε μία ματιά στο πώς δημιούργησε η Pixar την πρώτη της πρωτότυπη σειρά. Παρακολουθούμε το εγχείρημα μίας ομάδας κινηματογραφιστών που άντλησαν ιδέες από τις εμπειρίες τους για τη δημιουργία αυτής της φιλόδοξης και στιλιστικά μοναδικής σειράς, που εξιστορεί τις περιπέτειες μια ομάδας σόφτμπολ Γυμνασίου, μία εβδομάδα πριν τον μεγάλο τελικό.