Πρωτόγονη Επιβίωση
Ο Χέιζεν Οντέλ αποκαλύπτει τις συναρπαστικότερες και αποκρουστικότερες στιγμές από τις περιπέτειές του και επίσης τι χρειάζεται για την επιβίωση σε πρωτόγονες συνθήκες. Η εύρεση νερού, η κατασκευή καταφυγίου και το άναμα φωτιάς, ενέργειες απαραίτητες για την επιβίωση, μπορεί σε ορισμένες αφιλόξενες περιοχές να είναι αδύνατον να πραγματοποιηθούν.
Ο Χέιζεν Οντέλ παλεύει με ένα ενεργό ηφαίστειο για να βρει τους κυνηγούς Σάλκον στο νησί Γκάουα.
Ο Χέιζεν Οντέλ διασχίζει την πυκνή ζούγκλα, για να βρει τους Μακούσι που κυνηγούν τεράστια ψάρια.
Ο Χέιζεν Οντέλ διασχίζει τις πεδιάδες της Κένυας, για να βρει τους Ρεντίλ και τις καμήλες τους.