Μπέβερλυ Χιλς Τσιουάουα
Η Κλόι, ένα Τσιουάουα από το Μπέβερλι Χιλς, απολαμβάνει την κοσμοπολίτικη ζωή και δεν παρατηρεί καν τον Πάπι, ένα σκληροτράχηλο Τσιουάουα. Όταν όμως η Κλόι χάνεται στο Μεξικό, ο Πάπι ταξιδεύει νότια για να σώσει την αληθινή του αγάπη.
Ετοιμαστείτε για μια ξεκαρδιστική, σπαρταριστή περιπέτεια με πρωταγωνίστρια την Κλόι, ένα καλομαθημένο Τσιουάουα που ζει μέσα στα λούσα και τη χλιδή στο Μπέβερλι Χιλς, πριν χαθεί σε διακοπές στο Μεξικό. Ο Πάπι, ένα αστείο Τσιουάουα που κάνει σαν τρελό για την Κλόι, αντιδρά αμέσως και ταξιδεύει νότια από τα σύνορα για να τη σώσει, ενώ η Κλόι ζητάει βοήθεια από τον Ντελγκάντο, τον νέο της φίλο και προστάτη. Το «Beverly Hills Chihuahua» είναι μια συγκινητική, εξωφρενικά αστεία ιστορία, που μας υπενθυμίζει ότι τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκάλια.