Ο Πέρσι Τζάκσον & η Θάλασσα των Τεράτων
Οι συναρπαστικές περιπέτειες του Πέρσι Τζάκσον, του γιου του Ποσειδώνα, συνεχίζονται με μια αναζήτηση σε όλη τη χώρα για να βρει το μαγικό Χρυσόμαλλο Δέρας που θα σώσει τον κόσμο του... και θα μας σώσει όλους!
Οι μαγικές, μυθικές περιπέτειες του έφηβου Πέρσι Τζάκσον, γιου του Ποσειδώνα, συνεχίζονται σε αυτή την ηρωική, γεμάτη δράση συναρπαστική διαδρομή! Για να αποδείξει ότι δεν είναι απλώς "θαύμα της μίας αναζήτησης", ο Πέρσι και οι ημίθεοι φίλοι του ξεκινούν ένα επικό ταξίδι στην ύπουλη Θάλασσα των Τεράτων για να βρουν το θρυλικό Χρυσόμαλλο Δέρας, που έχει τη δύναμη να σώσει τον κόσμο τους... και όλους εμάς!