Κατασκήνωση στη Φύση
Ο Μίκυ, η Μίνι, η Κλάραμπελ και ο Οράτιος Χαλινάρης πηγαίνουν για κάμπινγκ και απολαμβάνουν την εξοχή ώσπου δέχονται επίθεση από ένα σμήνος κουνουπιών. Οι κατασκηνωτές μας αντεπιτίθενται με ευρηματικούς τρόπους.