Λίλο & Στιτς 2: Ο Στιτς Έχει Πρόβλημα
Ο Στιτς προσαρμόζεται στη ζωή στη Χαβάη και όλα κυλούν ομαλά, μέχρι να τρελαθεί και να προκαλέσει χάος. Τώρα, όλοι πρέπει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων για να σώσουν τον αστείο φίλο τους, ενώ η Λίλο προετοιμάζεται για τον μεγάλο διαγωνισμό χούλα του νησιού.
Οι αγαπημένοι σας ήρωες επιστρέφουν σε αυτή τη συγκινητική κωμωδία για την ένωση φίλων και συγγενών - ακόμα κι όταν φαίνονται εντελώς διαφορετικοί. Πριν τα άλλα 625 πειράματα προσγειωθούν στη Χαβάη, ο Στιτς ζει μια καλή ζωή. Βοηθά ακόμη και τη Λίλο να ακολουθήσει τα βήματα της μητέρας της, καθώς προετοιμάζεται για τον μεγάλο διαγωνισμό χούλα του νησιού. Αλλά όταν ο Στιτς παθαίνει ένα σφάλμα, στον τέλειο κόσμο τους επικρατεί χάος. Τώρα η Λίλο, η Νάνι, ο Τζούμπα και πολλοί συγγενείς, πρέπει να σώσουν το αστείο φιλαράκι τους.