Love Thy Nader
Ακολουθήστε τις ατρόμητες και ξεκαρδιστικές αδερφές Νέιντερ, Μπρουκς, Μέρι Χόλαντ, Γκρέις Ανν και Σάρα Τζέιν, από τα βάτα της Λουιζιάνα στην τρέλα της Νέας Υόρκης, σε μια ζωή γεμάτη μόδα, δράμα και πολλή βαβούρα!
Αυτή η τολμηρή σειρά ακολουθεί τις αμετανόητες και συχνά ξεκαρδιστικές ζωές των αδελφών Νέιντερ: της Μπρουκς, της Μαίρη Χόλαντ, της Γκρέις Ανν και της Σάρα Τζέιν. Μεγαλωμένες στη Λουιζιάνα, αντάλλαξαν τις ρίζες της μικρής πόλης με την υψηλή μόδα, το δράμα και τη βαβούρα της Νέας Υόρκης. Με την Μπρουκς να πρωταγωνιστεί στο εξώφυλλο του Sports Illustrated, ένα πολύκροτο διαζύγιο και έναν νέο έρωτα, οι αδερφές αρπάζουν ευκαιρίες που ποτέ δεν φαντάζονταν. Πλέον κυκλοφορούν σε λαμπερούς κύκλους, με σημαντικές στιγμές καριέρας και εξελισσόμενη ερωτική ζωή. Αυτές οι εικοσάρες είναι τολμηρές και μαθαίνουν γρήγορα. Σε μια πόλη που λάμπεις ή καίγεσαι, μπορούν να βασιστούν η μία στην άλλη.