Vermist
Όταν η δεκαεξάχρονη Έβι πιάνεται με ένα αγόρι σε κλαμπ από τον αυστηρό πατέρα της, το σκάει. Ο Βάλτερ Σιμπέλιους, επικεφαλής της Μονάδας Αγνοουμένων, ξεκινά μια επίμονη έρευνα, αποφασισμένος να αποκαλύψει την αλήθεια πίσω από την εξαφάνισή της, αν και μοιάζει με τυπική εφηβική εξέγερση.