Seven Women
Το "Seven Women" (Επτά Γυναίκες) είναι ένα ντοκιμαντέρ, με παραγωγό και σκηνοθέτη την Ιβόν Σιό, η οποία, μετά την επιτυχία του σκηνοθετικού της ντεμπούτου "Roxanne Lowit Magic Moments" (Ροξάν Λόουιτ-Μαγικές Στιγμές), συνεχίζει να εξερευνά τον κόσμο των γυναικών. Το έργο ρίχνει φως στη ζωή επτά γυναικών.
Το "Seven Women" (Επτά Γυναίκες) είναι ένα ντοκιμαντέρ, με παραγωγό και σκηνοθέτη την Ιβόν Σιό, η οποία, μετά την επιτυχία του σκηνοθετικού της ντεμπούτου "Roxanne Lowit Magic Moments" (Ροξάν Λόουιτ-Μαγικές Στιγμές), συνεχίζει να εξερευνά τον κόσμο των γυναικών. Το έργο ρίχνει φως στη ζωή επτά γυναικών: δημοσιογράφων, ενδυματολόγων, ηθοποιών: Η Ροζίτα Μισόνι, ιδρύτρια, μαζί με τον Οτάβιο, του οίκου μόδας Μισόνι, η Ρουλά Τζεμπρεάλ, δημοσιογράφος από την Παλαιστίνη, η Πατρίτσια Φιλντ ενδυματολόγος των "Sex and the City" και "Ο Διάβολος Φοράει Prada", η Μπέθαν Χάρντισον, η πρώτη Αφροαμερικανή τοπ μόντελ και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα του πολίτη, οι Σούζαν Μπαρτς και Άλμπα Κλεμέντε, καλλιτέχνιδες από τη Νέα Υόρκη, κι η Φραν Ντρέσερ, πρωταγωνίστρια της κλασικής σειράς "The Nanny" (Νταντά Αμέσου Δράσεως). Μια ιστορία γεμάτη βάσανα, αλλά και επιβραβεύσεις, όνειρα και πάθη, το ιδιωτικό ταξίδι αυτών των απίστευτων γυναικών, παρουσιάζεται με ειλικρίνεια μέσα από τη δική τους φωνή.