The Invisibles
Τρεις μοδίστρες από διαφορετικές γενιές συναντιούνται για μία μόνο μέρα. Πίσω από τις φαινομενικές διαφορές τους, τις ενώνει ένα κοινό νήμα: όλες κρύβουν ένα σκοτεινό μυστικό. Καθώς η μέρα κυλά, οι εντάσεις αυξάνονται και οι αλήθειες απειλούν να βγουν στην επιφάνεια, κλονίζοντας τις εύθραυστες ισορροπίες τους.