Ο Κυνηγός
Σε μια αποστολή σε μια ζούγκλα της Κεντρικής Αμερικής, μια ομάδα κομάντος με επικεφαλής τον Ταγματάρχη Ντατς Σέφερ (Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ) γίνονται θηράματα ενός άγριου εξωγήινου πολεμιστή.
Ο ταγματάρχης Ντατς Σέφερ (Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ) είναι ο αρχηγός μιας έμπειρης στρατιωτικής μονάδας διάσωσης που αναζητά συμμάχους που αιχμαλωτίστηκαν από αντάρτες στη ζούγκλα της Λατινικής Αμερικής. Αν και στην αρχή φαίνεται σαν μια επιτυχημένη αποστολή, κάτι τρομακτικό και ανεξήγητο συμβαίνει ξαφνικά: Ένας ένας οι άνδρες σκοτώνονται από έναν ανελέητο, αόρατο, φαινομενικά ασταμάτητο εξωγήινο εχθρό!