Νταντάδες Εκατομμυρίων Δολαρίων
Μια ομάδα νεαρών και κορυφαίων νανί μεταβαίνει στην Ίμπιζα για να εγκαινιάσει ένα νέο είδος γραφείου, δημιουργημένο από νανί για νανί. Τους υπόσχονται οικογένειες VIP, αμοιβές που αλλάζουν τη ζωή και την ευκαιρία για μια πιο συναρπαστική πορεία. Ωστόσο, ο σκληρός ανταγωνισμός, τα προσωπικά δράματα και ένα σκάνδαλο του παρελθόντος απειλούν να γκρεμίσουν το όνειρο προτού τελειώσει το καλοκαίρι.