Εποχιακές Πλημμύρες στο Οκαβάνγκο
Στην καρδιά της μεγαλύτερης ερήμου της Νότιας Αφρικής βρίσκεται ένα θαύμα - το δέλτα του Οκαβάνγκο στην Μποτσουάνα. Ένας από τους πιο ποικιλόμορφους οικοτόπους στη Γη, κάθε χρόνο υφίσταται μια επική μεταμόρφωση καθώς η έρημος γίνεται μια μαγική υδάτινη χώρα. Για πολλούς, τα πλημμυρικά νερά είναι σανίδα σωτηρίας. Για άλλους, φέρνουν σκληρές προκλήσεις. Αλλά για όλους, η ζωή κυβερνάται από τον παλμό της μεγάλης πλημμύρας της Αφρικής.