Θύμα εκφοβισμού ως παιδί, ο Μάικλ έχτισε το σώμα του και μια αυτοκρατορία επαγγελματικής πάλης στη Φινλανδία, αντλώντας δύναμη από ήρωες με κολάν. Τώρα, ηλικιωμένος και απομονωμένος, βλέπει τον κόσμο του να ανατρέπεται από τη νεαρή τρανς παλαίστρια Τζέσικα. Για να ανακαλύψει ξανά την αγάπη, πρέπει πρώτα να αντιμετωπίσει τις προκαταλήψεις και τους φόβους του.