Μίκυ και Μίννι: Μια Ευχή για τα Χριστούγεννα
Κάθε Χριστούγεννα ο Μίκυ, η Μίνι και όλη η παρέα γιορτάζουν μαζί παραδοσιακά. Όμως φέτος είναι διασκορπισμένοι σε όλο τον κόσμο και τρέχουν να προλάβουν για να επιστρέψουν εγκαίρως σπίτι τους!
Κάθε Χριστούγεννα ο Μίκυ, η Μίνι και όλοι τους οι φίλοι μαζεύονται για να απολαύσουν τις γιορτές και να μοιραστούν τις παραδόσεις που αγαπούν. Αλλά φέτος βρίσκονται μακριά ο ένας από τον άλλον σε διάφορα μέρη του κόσμου και πρέπει να βιαστούν για να επιστρέψουν στη Λουκανικούπολη για την Παραμονή των Χριστουγέννων. Παρά τα εμπόδια που συναντούν στον δρόμο της επιστροφής, ο Μίκυ κάνει μια ευχή στο Αστέρι των Χριστουγέννων να βρεθούν και πάλι όλοι μαζί - και χάρη στην ξεχωριστή βοήθεια του Άγιου Βασίλη, η ευχή τους θα γίνει πραγματικότητα!