Απόλλων: Αποστολή στο Φεγγάρι
Στα τέλη της δεκαετίας του '60, το διαστημικό πρόγραμμα των Ηνωμένων Πολιτειών πλησίασε τον στόχο του να προσγειώσει έναν άνθρωπο στη Σελήνη, αλλά ήταν ένα ταξίδι που ξεκίνησε χρόνια πριν. Αυτή είναι η ιστορία του Προγράμματος Απόλλων – 12 χρόνια, 12 επανδρωμένες αποστολές, ένας αδύνατος στόχος. Με σπάνιο αρχειακό υλικό και ήχο, αυτό το ξεχωριστό ντοκιμαντέρ ρίχνει νέο φως σε μια απίστευτη εποχή στην ανθρώπινη ιστορία.