Comuneros
Η Εξέγερση των Κομουνέρων ήταν μια εξέγερση των πολιτών της Καστίλης εναντίον του Κάρολου Α' μέχρι να χάσουν στη Μάχη του Βιγιαλάρ στις 23 Απριλίου 1521. Οι ηγέτες Χουάν ντε Παντίγια, Χουάν Μπράβο και Φρανθίσκο Μαλδονάδο συνελήφθησαν και εκτελέστηκαν.