Our Wonderful Nature: The Common Chameleon
Ένας αχόρταγος χαμαιλέοντας χαλαρώνει σε ένα κλαδί δέντρου μέσα στο δάσος ώσπου ξαφνικά ξεπροβάλλει η τεράστια γλώσσα της σαύρας και τα ζουμερά ζωύφια μετατρέπονται σε δείπνο. Όμως, τα μάτια του πονηρού πλάσματος ίσως παραείναι μεγάλα για την κοιλιά του, καθώς στοχεύει με λαιμαργία όλο και μεγαλύτερα θηράματα. Το «The Common Chameleon» είναι μια ξεκαρδιστική ταινία στη μορφή ενός ντοκιμαντέρ μικρού μήκους για τη φύση.