ΣΡΕΚΟ ΤΡΙΤΟΣ
Ο Σρεκ ξεκινάει μια περιπέτεια γεμάτη ανατροπές, παρέα με τον Γάιδαρο και τον Παπουτσωμένο Γάτο για να βρει τον νόμιμο διάδοχο του θρόνου, όπου εκεί γνωρίζουν τον Μέρλιν και τον Άρθουρ.
Ετοιμαστείτε για το τρίτο μέρος! Το πιο παραμυθένιο έπος συνεχίζεται με μια ξεκαρδιστική κωμωδία. Όταν ο βασιλιάς Χάρολντ τα κακαρώνει ξαφνικά, ο Σρεκ ξεκινάει άλλη μία περιπέτεια με τον Γάιδαρο και τον Παπουτσωμένο Γάτο για να βρουν τον νόμιμο διάδοχο του θρόνου. Οι αγαπημένοι ήρωες όλων επιστρέφουν, μαζί με τον παραπλανημένο Μέρλιν, τον περίεργο Αρθούρο, μια ισχυρή παρέα από πριγκίπισσες και ένα σωρό απρόσμενες αφίξεις. Μόνο ο Σρεκ μπορεί να πει μια τόσο ξεκαρδιστική ιστορία.