Animali Nella Grande Guerra
Κατά τη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, άλογα, σκυλιά, μουλάρια, γαϊδούρια, περιστέρια και πολλά άλλα ζώα πέρασαν μαρτυρικά και πέθαναν από την πείνα συνοδεύοντας τους στρατιώτες στο μέτωπο.