Ο Μπάρμπας είναι ροκ σταρ σε ένα συγκρότημα χέβι μέταλ και φτάνει στην κορυφή με το επιτυχημένο τραγούδι του «Dad Gum». Ο Κεραυνός Μακουίν τον συνοδεύει στη σκηνή στη μέση μιας τεράστιας συναυλίας.
Ο Μπάρμπας είναι ροκ σταρ σε ένα συγκρότημα χέβι μέταλ. Ξεκινά σε ένα συγκρότημα που παίζει σε γκαράζ και ανεβαίνει στην κορυφή με το επιτυχημένο τραγούδι του «Dad Gum». Ο Κεραυνός Μακουίν τον συνοδεύει στη σκηνή στη μέση μιας τεράστιας συναυλίας και η μουσική τους μένει στην ιστορία.