Σε μια πόλη όπου η φωτιά, το νερό, η γη και ο αέρας συνυπάρχουν, μια δυναμική νεαρή γυναίκα και ένας άνδρας που πάει "με τα νερά" όλων, θα ανακαλύψουν κάτι στοιχειώδες: πόσα πολλά κοινά έχουν παρά τις διαφορές τους.