La Stoccata Vincente
Το "La Stoccata Vincente" παρουσιάζει για πρώτη φορά στην οθόνη την πραγματική ιστορία του παγκόσμιου πρωταθλητή ξιφασκίας Πάολο Πίτσο. Η ταινία αφηγείται μια υποδειγματική ιστορία για τον αθλητισμό, την εξιλέωση, την επιμονή και την αποφασιστικότητα, καθώς ο Πάολο Πίτσο, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξιφασκίας, χρειάστηκε να αντιμετωπίσει την πιο σημαντική πρόκληση της ζωής του, ενάντια σε έναν όγκο στον εγκέφαλο, μόλις στα 14 του χρόνια.