Ντοκιμαντέρ, Ιστορία
Με συνταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, η Rosie ξεκινά ένα ταξίδι για να ανακαλύψει τα φαινόμενα πίσω από το τσάι και την κατανάλωσή του. Το τσάι καλλιεργείται και παράγεται σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως, αλλά πίσω στον 17ο αιώνα το τσάι έπρεπε να εισάγεται με μεγάλο κόστος και προσπάθεια από την Κίνα.