Star Wars: Visions παρουσιάζει - Η Ένατη Jedi
Η Κάρα και οι ετερόκλητοι Τζεντάι φίλοι της αναζητούν κι άλλους άξιους Τζεντάι για να πολεμήσουν έναν ολοένα και πιο ισχυρό πολέμαρχο.
Κυνηγημένοι από τον Ναγουάμ, ο Τζούρο σπεύδει σ' έναν φίλο κι η Κάρα μαθαίνει ότι ο πατέρας της ζει.
Αναζητώντας συμμάχους, η Κάρα κι οι Τζεντάι επισκέπτονται μια αποικία μεταλλωρύχων.
Σώζοντας πολίτες από τον Ναγουάμ, η Κάρα μαθαίνει για το σκοτεινό παρελθόν του πατέρα της.
Η Κάρα έρχεται αντιμέτωπη με τον Ναγουάμ που της αποκαλύπτει γιατί απήγαγε τον πατέρα της.
Η Κάρα αμφισβητεί το μέλλον της ως Τζεντάι ενώ ο Ναγουάμ επιτείνει την κυριαρχία του στον Γαλαξία.
Η Κάρα βρίσκει έναν απρόσμενο σύμμαχο στην προσπάθειά της να δραπετεύσει από τη φυλακή του Ναγουάμ.
Η πίστη της Κάρα στις αξίες των Τζεντάι δοκιμάζεται στην τελική μονομαχία με τον Ναγουάμ.