Ο Διαγωνιζόμενος
«Ο Διαγωνιζόμενος» αφηγείται την απίστευτη αληθινή ιστορία ενός άντρα που πέρασε 15 μήνες παγιδευμένος σ' ένα μικρό δωμάτιο γυμνός, πεινασμένος και ολομόναχος χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα ότι η ζωή του μεταδιδόταν στην τηλεόραση της Ιαπωνίας σε πάνω από 15 εκατομμύρια τηλεθεατές την εβδομάδα.