Ένα Ανίερο Σκάνδαλο
Ένας εργαζόμενος σε πισίνα στο Μαϊάμι εγκλωβίζεται σε μια επταετή σχέση με μια γοητευτική ηλικιωμένη γυναίκα και τον σύζυγό της - τον Ευαγγελιστή και πιστό ακόλουθο του Τραμπ, Τζέρι Φάλγουελ Τζούνιορ. Μπλέκεται όλο και περισσότερο με τη φαινομενικά τέλεια ζωή των Φάλγουελ.