9-1-1: Nashville
Η νέα είσοδος στη σειρά "Άμεση Δράση 911: Νάσβιλ", είναι οι δυναμικοί ήρωες διασώστες και οι περίπλοκες οικογενειακές τους ιστορίες που διαδραματίζονται σε μία από τις πιο ποικιλόμορφες και δραστήριες πόλεις των ΗΠΑ.