Τελευταία Ευκαιρία
"Η Τελευταία Ευκαιρία" είναι η ιστορία της Καντέλα, μιας κοπέλας που δουλεύει σε εταιρεία μεταφορών και κυνηγά το όνειρό της να γίνει τραγουδίστρια. Η ζωή της αλλάζει όταν ο Φέντε Αρίθα, στέλεχος δισκογραφικής, την ακούει να τραγουδάει σε ένα μπαρ. Το ίδιο βράδυ, η Καντέλα συναντά τον Ντιέγκο, έναν παλιό της συμμαθητή από το λύκειο, ο οποίος θέλει να γίνει επαγγελματίας πυγμάχος, ενώ προσπαθεί να βρει την ισορροπία μεταξύ της διδασκαλίας της πυγμαχίας σε παιδιά και της συμμετοχής σε παράνομους αγώνες. Έχουν να δουν ο ένας τον άλλον χρόνια, αλλά όλα αλλάζουν όταν οι δρόμοι τους συναντιούνται ένα βράδυ. Μέσα από την ιστορία τους, θα μάθουν να ξεπερνούν τα εμπόδια και την απογοήτευση χάρη στην ελπίδα, την αγάπη και τη φιλία.
Η φιλία του Ντιέγκο και της Καντέλα δυναμώνει, αλλά η δουλειά της περιπλέκει τη σχέση τους.
Ο Ντιέγκο και η Καντέλα είναι πια ζευγάρι, αλλά τα επαγγελματικά εμπόδια περιπλέκουν την κατάσταση.
Ο Ντιέγκο και η Καντέλα χωρίζουν και αφοσιώνονται στα όνειρά τους, που κοντεύουν να εκπληρωθούν.
Ο αγώνας του Ντιέγκο για τον τίτλο και η συναυλία της Καντέλα θα αλλάξουν για πάντα τις ζωές τους.