Δράση και περιπέτεια, Φαντασία
Όταν ο νεαρός Γουίλοου Άφγκουντ βρίσκει ένα εγκαταλελειμμένο μωρό κοριτσάκι, μαθαίνει ότι η μικρή είναι προορισμένη να βάλει τέλος στην κυριαρχία της κακιάς βασίλισσας Μπαβμόρντα.
Όταν ο νεαρός Γουίλοου Άφγκουντ (Γουόργουικ Ντέιβις) βρίσκει ένα εγκαταλελειμμένο μωρό κοριτσάκι, μαθαίνει ότι η μικρή είναι προορισμένη να βάλει τέλος στην κυριαρχία της κακιάς βασίλισσας Μπαβμόρντα (Τζιν Μαρς). Για να προστατεύσει το μωρό, ο Γουίλοου πρέπει να συνεργαστεί με έναν αποστάτη ξιφομάχο (Βαλ Κίλμερ) και να νικήσει τις δυνάμεις του σκότους στην απόλυτη μάχη του καλού ενάντια στο κακό. Περιέχει απεικονίσεις καπνού.