The Chop
Ο Γιόσι, ένας χαρισματικός κρεοπώλης κοσέρ, χάνει τη δουλειά του. Δεν μπορεί να βρει δουλειά σε άλλα κρεοπωλεία κοσέρ και αποφασίζει να προσποιηθεί τον Μουσουλμάνο για να προσληφθεί σε ένα κρεοπωλείο χαλάλ.