ANOTHER YOU
Ο Μουμτάζ, ένας μοναχικός σαραντάρης, γνωρίζει την Ντάρια και πεθαίνουν μαζί σ’ ένα δυστύχημα όταν ένα φορτηγό πέφτει πάνω τους. Ωστόσο, ξυπνάει κάθε μέρα σε διαφορετικό σώμα και ξαναζεί την "τελευταία μέρα" επί τρία χρόνια. Μια μέρα, γνωρίζει ξανά την Ντάρια σε μια απονομή βραβείων, χωρίς να ξέρει ότι κι εκείνη επαναλαμβάνει τον ίδιο κύκλο ζώντας διαφορετικές ζωές εδώ και τρία χρόνια.
Ο Μουμτάζ είναι ένας μοναχικός και άτυχος σαραντάρης, του οποίου η ζωή παίρνει ξαφνικά την κάτω βόλτα. Μια μοιραία μέρα συναντά την Ντάρια. Κανείς τους δεν συνειδητοποιεί ότι αυτή η τυχαία συνάντηση είναι το τέλος τους. Χάνουν τη ζωή τους σ’ ένα δυστύχημα, όταν ένα φορτηγό πέφτει πάνω τους. Ο Μουμτάζ πιστεύει ότι αυτή η περίεργη μέρα είναι η τελευταία της ζωής του, όμως τα πράγματα εξελίσσονται αλλιώς. Για τα επόμενα τρία χρόνια, ο Μουμτάζ ξυπνά κάθε μέρα στο σώμα διαφορετικών ανθρώπων που πρόκειται να πεθάνουν εκείνη τη μέρα. Έτσι, "ξαναζεί" την τελευταία μέρα ξανά και ξανά. Τρία χρόνια αργότερα συναντά μια πανέμορφη γυναίκα σε μια απονομή βραβείων, χωρίς να ξέρει ότι είναι η Ντάρια, μαζί με την οποία πέθανε στο δυστύχημα. Όπως ο Μουμτάζ, έτσι και η Ντάρια ξυπνάει σε διαφορετικό σώμα κάθε μέρα τα τελευταία τρία χρόνια.