Digley and Dazey
Οι κολλητοί Ντίγκλι και Ντέιζι αποτελούν μέρος μιας ομάδας κατασκευαστικών οχημάτων, η οποία χτίζει και φτιάχνει ξανά ό,τι χρειαστεί.
Οι κολλητοί Ντίγκλι και Ντέιζι αποτελούν μέρος μιας ομάδας κατασκευαστικών οχημάτων, η οποία χτίζει και φτιάχνει ξανά ό,τι χρειαστεί. Δουλεύουν σκληρά ως ομάδα και χρησιμοποιούν τη δημιουργικότητά τους. Πάντα έχουν τη λύση και στην πορεία μαθαίνουν καινούργια πράγματα. Ο Ντίγκλι ο Εκσκαφέας είναι ο μικρότερος των οχημάτων με τη μικρότερη κουτάλα, αλλά αναπληρώνει το μέγεθός του με τη γενναιότητά του, την εξυπνάδα του και την αποφασιστικότητά του. Έτσι αποτελεί ένα πολύτιμο μέλος της κατασκευαστικής ομάδας. Η Ντέιζι η Μπάλα Κατεδάφισης έχει μια αξιαγάπητη παρορμητικότητα και ενθουσιώδη χαρακτήρα. Η λύση της για τα πάντα είναι να χρησιμοποιεί την μπάλα κατεδάφισης, κάτι που συχνά προκαλεί μεγαλύτερα μπερδέματα από αυτά που προσπαθεί η ομάδα να λύσει.
Ο Ντίγκλι, η Ντέιζι και η υπόλοιπη ομάδα πειραματίζεται με ζωηρά και διασκεδαστικά χρώματα.
Ανακάλυψε σχήματα και πού μπορούν να μπουν μαζί με τον Ντίγκλι και τους φίλους του.
Ωχ Όχι! Φαίνεται ότι ο Ρομποτικός Εκσκαφέας δημιουργεί μπελάδες για τον Ντίγκλι και την ομάδα!
Η ομάδα σώσει τη φάρμα από τη φωτιά, χάρη στην ευστροφία τους και την ομαδική δουλειά!
Ο Ντίγκλι και η Ντέιζι σώζουν το Λιονταράκι από το Λεωφορείο Ληστής και το οδηγούν με ασφάλεια πίσω!
Η Ομάδα Κατασκευών εγκλωβίζεται σ’ ένα τούνελ. Ανεβαίνουν σε βαγόνια στον δρόμο προς την ελευθερία.
Ακολουθήστε τον Ντίγκλι και την Ντέιζι για να μάθετε να μετράτε μ’ έναν διασκεδαστικό τρόπο!
Ο Ντίγκλι και η Ντέιζι συνεργάζονται για να χτίσουν μια λίμνη για τους κατοίκους της πόλης.
Το τραγούδι είναι το καλύτερο γιατρικό. Τραγούδα με την Ντέιζι για να νιώσει καλύτερα ο Ντίγκλι!
Δείτε το χριστουγεννιάτικο επεισόδιο. Ο Ντίγκλι και η Ντέιζι κάνουν πατινάζ με τους φίλους τους.