Cantata
Ο Ντάρεν χρειάζεται βοήθεια. Οι φόβοι του εκδηλώνονται με τον πιο ασυνήθιστο τρόπο: ως όπερα. Επισκέπτεται τον ψυχοθεραπευτή του για να βρει λύση. Μόνο που, καμιά φορά, για να αποκατασταθεί η αρμονία, πρέπει απλώς να αντιμετωπίσεις τη μουσική.