Τα μαργαριτάρια κατά την αρχαιότητα κέντρισαν το ενδιαφέρον των πολιτισμών. Στο Μπαχρέιν, που φημίζεται για τα καλύτερα μαργαριτάρια του κόσμου, άνδρες αναζητούσαν τους θησαυρούς αυτούς παλεύοντας με τους κινδύνους του Αραβικού Κόλπου. Οι ελεύθερες καταδύσεις για τα μαργαριτάρια έφεραν πλούτο στο Μπαχρέιν, δημιουργώντας κληρονομία πολυτέλειας.