Raul Gardini
Η εντυπωσιακή περιπέτεια του "Moro di Venezia" στο Κύπελλο Αμερικής του 1992 είναι το αποκορύφωμα της εκθαμβωτικής καριέρας του Ραούλ Γκαρντίνι, η διοργάνωση που τον έκανε διάσημο. Με τους άθλους του εκεί, ο Γκαρντίνι έκανε τους Ιταλούς να ονειρεύονται και να μοιραστούν την εμπειρία σαν ένα κοινό εθνικό αίσθημα.