Coeur De Pierre
Ο Γκορμπάν, ένας 12χρονος Αφγανός, ξεκίνησε μια επικίνδυνη διαδρομή 12.000 χιλιομέτρων προς τη Γαλλία το 2010. Εγκαταλελειμμένος και φτωχός, αντιμετώπισε τις προκλήσεις της κρυφής μετανάστευσης, τους εφιάλτες και τις εφηβικές ανασφάλειες. Κατά τη διάρκεια 8 ετών, οι σκηνοθέτες παρακολούθησαν τη μετάβασή του στην ενηλικίωση, καταγράφοντας την αναζήτησή του για μια νέα ζωή.