Κατασκευάζοντας το Κρουαζιερόπλοιο Wish της Disney
Σε ένα ναυπηγείο 200 ετών της Γερμανίας, 144.000 τόνοι από ατσάλι μεταμορφώνονται στο νέο κρουαζιερόπλοιο της Ντίσνεϊ.
Σε ένα ναυπηγείο 200 ετών της βόρειας Γερμανίας, ένα θαύμα της σύγχρονης μηχανικής λαμβάνει χώρα. Ένα προσωπικό χιλίων ατόμων μεταμορφώνει 144.000 τόνους από ατσάλι στο νέο κρουαζιερόπλοιο της Ντίσνεϊ.