Ο Σπάνιος Τζο
Όταν ο Τζο, ένας γορίλας με ύψος 4,5 μέτρα, χάνει την ειρηνική του ζωή από λαθροκυνηγούς, η αιώνια φίλη του, Τζιλ, και ο ζωολόγος Γκρεγκ σώζουν τον αθώο φίλο τους, μεταφέροντάς τον στην ασφάλεια ενός καταφύγιου ζώων στην Καλιφόρνια. Αλλά η ασφάλεια του Τζο δεν θα κρατήσει πολύ, αφού ένας αδίστακτος κυνηγός θα τον βάλει στο στόχαστρο.
Το «Ο Σπάνιος Τζο» είναι μια συναρπαστική ιστορία γεμάτη ενθουσιασμό, φιλία, θάρρος και συναίσθημα. Ο θρυλικός Τζο, ένας παιχνιδιάρης, έξυπνος γορίλας με ύψος 4,5 μέτρα, και η καλύτερή του φίλη, Τζιλ Γιανγκ (Σαρλίζ Θερόν) έχουν μεγαλώσει μαζί στα απομακρυσμένα βουνά της Κεντρικής Αφρικής. Όταν η ειρηνική ύπαρξη του Τζο διακόπτεται από λαθροκυνηγούς, η Τζιλ και ο ζωολόγος Γκρεγκ Ο'Χάρα (Μπιλ Πάξτον) σώζουν τον αθώο φίλο τους και τον μεταφέρουν στην ασφάλεια ενός καταφύγιου ζώων στην Καλιφόρνια. Αλλά η ασφάλεια του Τζο δεν θα κρατήσει πολύ. Δεν είναι πλέον μύθος και η φήμη του τον κάνει στόχο ενός εχθρού από το παρελθόν: ενός αδίστακτου κυνηγού που θα κάνει τα πάντα για να πιάσει τον Σπάνιο Τζο. Από τη στιγμή που θα τον πρωτοδείτε, μέχρι την απίστευτη επίδειξη γενναιότητάς του, ο Σπάνιος Τζο θα γεμίσει την καρδιά σας με ενθουσιασμό και μαγεία.